+420 222 539 539
Po - Pá: 8 – 22 hod., So - Ne: 9 – 22 hod

Bohem Prague Hotel Recenze

Hodnocení hotelu

90%
Perfektní

dle 6 recenzí

  • Personál

    93%
  • Čistota

    100%
  • Vybavení

    80%
  • Pohodlí

    83%
  • Poměr cena/kvalita

    93%
Zobrazit recenze, které napsal:
  • ostatní
  • skupina přátel
  • rodina s malými dětmi
  • dospělý pár
Zobrazit recenze pouze v:
Seřadit od:
Zobrazit:

Barbara Umlaufová

rodina se staršími dětmi, 31.8.2018

Karviná Česká republika

  • Celkové hodnocení
100 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10

Marian

jednotlivec, 8.4.2018

Rumunsko

  • Celkové hodnocení
84 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
8
Čistota
10
Komfort
8
Cena/kvalita
8

David Vančík

jednotlivec, 7.3.2018

Česká republika

  • Celkové hodnocení
100 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10

Lukas Krist

mladý pár, 25.2.2018

Česká republika

  • Celkové hodnocení
68 %
  • Popravdě jsem byl překvapen z interiéru

  • Tak sou to 3 body, 1 od kdy uklízečka chodí dělat pořádek na pokoj když tam jsou lidi, pokud vím tak tam nemá co dělat, 2 hluk z lasergame jako přijel sem si odpočinout s ne hluk z lasergame, 3 chtěl sem si dát horkou sprchu nebo aspoň teplou a co se nestalo ani jedna z nich, totálně studená sprcha to myslíte vážně jako? To mělo být špatný vtip podle mne nemůžu vás nikde doporučit, jsem se dostupná pc napíšu recenzi na vás ale nic kladného to nebude protože 1690 Kč oki cena v klidu byla ale za tyto 3 věci by zaplatím max 1000kc

Personál
8
Služby
4
Čistota
10
Komfort
4
Cena/kvalita
8
Bohem Prague Hotel odpověděl na tuto recenzi.
Dobrý den Vážený pane Lukáši Kriste,
děkujeme za váš názor a hodnocení, ke kterému bychom rádi odpověděli.

Mrzí nás, že jste nebyl spokojen s ubytováním v našem hotelu, však k Vašim bodům v recenzi.
Teplá voda je po celou dobu k dispozici, jen je občas nutné, chvilku nechat vodu jak se říká "odtéct" , než se dostane z ohřívače do sprchy, však pokud byl tento problém přetrvávající po celou dobu Vašeho pobytu, tedy dvě noci, mohl jste tento požadavek řešit na recepci a rádi bychom Vám s tímto pomohli, či jinak vyšli vstříc k Vaší spokojenosti.

Snažíme se hostům dopřát maximální komfort při ubytování a proto v ceně pobytu nabízíme i kompletní průběžný úklid pokojů, výměny ručníku, doplnění mýdel, sprch.gelů atd., jelikož jste nedal na dveře visačku s tím, že si nepřejete být rušen uklidem, tuto visačku jste měl v předsíni, paní uklízečky po zaklepaní vstoupily do Vašeho pokoje s možností úklidu, za vyrušení se Vám ještě jednou omlouváme.

V budově hotelu nabízíme hostům možnost využití baru a lasergame zábavy, provoz baru a arény je v časech víkendu od 10 - 22 hod, tedy mimo "hodiny večeního klidu".

Jak jsem Vám psal v předchozí větě, velice nás za hotel mrzí, že jste byl s pobytem nespokojen, však bylo možné tyto požadavky vyřešit k Vaší spokojenosti osobně na místě v recpci, než to pak takto s odstupem času řešit po recenzích a webech.

Však Vaše podměty si bereme k srdci a budeme se snažit nadále vylepšovat naše služby.
Přejeme Vám v budoucnu mnoho příjemných pobytů a doufejme, že i s námi.

Děkuji.

S přáním hezkého dne za BohemPragueHotel, Balada Tomáš

Anonym

jednotlivec, 16.12.2017

Čeština

  • Celkové hodnocení
88 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
6
Čistota
10
Komfort
8
Cena/kvalita
10

Anonym

jednotlivec, 10.12.2017

Čeština

  • Celkové hodnocení
100 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10