+420 222 539 539
Mo - Fr: 8 – 22 Uhr, Sa - So: 9 – 22 Uhr

Bohem Prague Hotel Bewertungen

Hotelbewertung

88%
Sehr gut

von 5 Bewertungen

  • Personal

    92%
  • Sauberkeit

    100%
  • Ausstattung

    76%
  • Komfort

    80%
  • Preis-Leistungverhältnis

    92%
Bewertungen anzeigen von:
  • andere Gruppe
  • Gruppe von Freunden
  • Familie mit älteren Kindern
  • Familie mit kleinen Kindern
  • Älteres Paar
Bewertungen anzeigen in:
Sortieren nach:
Anzeigen:

Marian

Einzelreisender, 8.4.2018

Rumunsko

  • Gesamtbewertung
84 %

(Ohne Textbewertung)

Personál
8
Služby
8
Čistota
10
Komfort
8
Cena/kvalita
8

David Vančík

Einzelreisender, 7.3.2018

Česká republika

  • Gesamtbewertung
100 %

(Ohne Textbewertung)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10

Lukas Krist

Junges Paar, 25.2.2018

Česká republika

  • Gesamtbewertung
68 %
  • Popravdě jsem byl překvapen z interiéru

  • Tak sou to 3 body, 1 od kdy uklízečka chodí dělat pořádek na pokoj když tam jsou lidi, pokud vím tak tam nemá co dělat, 2 hluk z lasergame jako přijel sem si odpočinout s ne hluk z lasergame, 3 chtěl sem si dát horkou sprchu nebo aspoň teplou a co se nestalo ani jedna z nich, totálně studená sprcha to myslíte vážně jako? To mělo být špatný vtip podle mne nemůžu vás nikde doporučit, jsem se dostupná pc napíšu recenzi na vás ale nic kladného to nebude protože 1690 Kč oki cena v klidu byla ale za tyto 3 věci by zaplatím max 1000kc

Personál
8
Služby
4
Čistota
10
Komfort
4
Cena/kvalita
8
Bohem Prague Hotel hat auf diese Bewertung geantwortet.
Dobrý den Vážený pane Lukáši Kriste,
děkujeme za váš názor a hodnocení, ke kterému bychom rádi odpověděli.

Mrzí nás, že jste nebyl spokojen s ubytováním v našem hotelu, však k Vašim bodům v recenzi.
Teplá voda je po celou dobu k dispozici, jen je občas nutné, chvilku nechat vodu jak se říká "odtéct" , než se dostane z ohřívače do sprchy, však pokud byl tento problém přetrvávající po celou dobu Vašeho pobytu, tedy dvě noci, mohl jste tento požadavek řešit na recepci a rádi bychom Vám s tímto pomohli, či jinak vyšli vstříc k Vaší spokojenosti.

Snažíme se hostům dopřát maximální komfort při ubytování a proto v ceně pobytu nabízíme i kompletní průběžný úklid pokojů, výměny ručníku, doplnění mýdel, sprch.gelů atd., jelikož jste nedal na dveře visačku s tím, že si nepřejete být rušen uklidem, tuto visačku jste měl v předsíni, paní uklízečky po zaklepaní vstoupily do Vašeho pokoje s možností úklidu, za vyrušení se Vám ještě jednou omlouváme.

V budově hotelu nabízíme hostům možnost využití baru a lasergame zábavy, provoz baru a arény je v časech víkendu od 10 - 22 hod, tedy mimo "hodiny večeního klidu".

Jak jsem Vám psal v předchozí větě, velice nás za hotel mrzí, že jste byl s pobytem nespokojen, však bylo možné tyto požadavky vyřešit k Vaší spokojenosti osobně na místě v recpci, než to pak takto s odstupem času řešit po recenzích a webech.

Však Vaše podměty si bereme k srdci a budeme se snažit nadále vylepšovat naše služby.
Přejeme Vám v budoucnu mnoho příjemných pobytů a doufejme, že i s námi.

Děkuji.

S přáním hezkého dne za BohemPragueHotel, Balada Tomáš

Anonym

Einzelreisender, 16.12.2017

Čeština

  • Gesamtbewertung
88 %

(Ohne Textbewertung)

Personál
10
Služby
6
Čistota
10
Komfort
8
Cena/kvalita
10

Anonym

Einzelreisender, 10.12.2017

Čeština

  • Gesamtbewertung
100 %

(Ohne Textbewertung)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10